dijous, 5 d’agost del 2010

Preguntes de temporada.

...
Preguntes: on aneu aquest estiu de vacances?…

I jo responc amb una altre pregunta: es que tenim obligació d’anar a algun lloc?… i com aquest és un tema que no m’agrada, no faig la pregunta que el meu interlocutor espera i que, segurament és el motiu inconscient per el que m’ha fet la seva: i vosaltres, on aneu?

Una vegada escapats de la imposició creada per l’ambient social de tenir que demostrar que jo sí que sé viure, jo sí que sóc feliç, jo sí que puc… arriba l’altra llistó: cal justificar molt bé perquè no surts de vacances, del contrari et catalogaran ràpidament dins el pitjor dels grups d’aquesta societat, et prendran per un fracassat, i això sí que és fort, això sí que és decisiu!… Vanitat i més vanitat!… llegíem diumenge en aquell llibre savi que no sé si encaixa bé dintre la Sagrada Bíblia.
...





També ens podem preguntar: on va tanta gent que arriba en condicions precàries, què els mou a afrontar una aventura tant arriscada?



.
.
.
.