divendres, 31 d’octubre del 2008

Fill meu, no t’equivoquis!

..
Si estimes al teu germà perquè jo ho he dit, no estimes al teu germà. Si l’estimes perquè, al ser fill del mateix Déu Pare que tens tu, creus que aquesta és la forma d’estimar Déu, t’equivoques. No seria un amor sincer, seria un doble engany.
...



Si no l’estimes per el que és ell mateix, no has entrat en la dimensió de l’amor misericordiós, encara no has entrat al meu Regne que es regeix per aquest amor.

Si no et transformes des del més íntim del teu cor, la teva transformació no passarà mai de ser un tuning superficial, no serà prou sincera, ni total, ni permanent, ni real... Si no aconsegueixes un cor nou, no farem res!

Vols un cor nou? Estàs disposat a perdre les seguretats que tant t’han costat de guanyar tot canviant-les per la Seguretat que saps que no et podràs guanyar tu sol i de la que només en tens la promesa del seu do?

Si estàs disposat al canvi, jo et diré per on passa el camí: mantingues-te en la meva presència, busca la meva sintonia i jo t’ajudaré.

...